Saturday, May 21, 2011

Best day , Bad day

Assalamualaikum (: . Korang tengok gambar atas . Hari paling gempak dalam hidup aku buat masa sekarang .  Sesi jamming tv9 dengan hujan , greyskymorning , pesawat , drama , gabbagabba and awanband . First band yg perform tk lah gempak mana , time band yg ketiga tu , cm orang gila aku melompat . Sampai time hujan nak perform , aku dah semput . Nak muntah :') . hahahaa , dah la tak makan time uh . Kesian awokk , haha . Lepak ngan Aus , ezam , and mmber aus , fadd and the gang . Sapa yang pergi time tue tahu la camne best dia . Sampai kena tahan ngan security , kecohh doh security -,- . Okay , yang bad daynya pulak , time tue aku tk makan satu hari , masa nak balik tue aku nak pitam dah . Dah la naik motor , sakai . Nasib baik tak jatuh time tu .

No comments:

Post a Comment